Matkalla kohti huippulaatua

Kankaanpään opisto on toteuttanut jo vuosia systemaattista laadun kehittämistyötä. Olemme saaneet tällä matkalla olla mukana erilaisissa hankeverkostoissa kehittämässä toimintaamme monesta eri näkökulmasta ja vertaisoppineet valtavasti. Opistolla laatu on jokapäiväistä toimintaa ja kuuluu kaikille. Henkilökuntamme onkin aina vahvasti mukana kaikessa kehittämistyössä. 

Kohti huippu laatua lännessä -hankkeen myötä tavoitteenamme on laadunhallinnan kokonaisvaltaisuus, jossa asiakaslähtöisyys on keskiössä. Yhdessä vahvistamme tasalaatuisuutta siten, että toimintamallit ovat yhtenäiset ja asiakas saa yhdenmukaista palvelua henkilöstä ja koulutusalasta riippumatta. Olemme yhdessä käyneet läpi toimintamallejamme ja päivittäneet ammatillisen koulutuksen prosesseja. Prosessien läpikäynnin yhteydessä olemme varmistaneet tiedon reaaliaikaisuutta ja tarkastelleet niitä systemaattisesti. Yhtenä tärkeänä elementtinä kaikessa kehittämisessä on henkilökunnan osallistaminen ja osaamisen vahvistaminen. Olemme myös pilotoineet sisäisten auditointien osalta uudenlaista toimintamallia ja sen osalta kehitystyö jatkuu vuonna 2021.
Vuoden 2021 tavoitteena on kestävän kehityksen huomioiminen osana toimintajärjestelmää sekä opiskelijan kestävä hyvinvointi. Olemmekin ottamassa käyttöön sovellusta, jolla saamme paremmin tietoa opiskelijoiden hyvinvoinnista…tästä kerromme lisää myöhemmin! 





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kohti vastavuoroisempaa ja vaikuttavampaa kumppanuutta

Kohti huippulaatua Novidassa!

TYÖELÄMÄPALAUTEKYSELY KÄYTTÖÖN 1.7.2021